Als u geen Track & Trace code ontvangen heeft, controleer dan ook uw spambox.
Als u uw Track & Trace code niet weet of als de status van uw levering niet is gewijzigd in meerdere dagen op de website van de koerier,
neem dan gerust contact op met onze klantenservice om de zaak voor u te onderzoeken.
In geval van een probleem, zal Trouwringenvoordeel.nl contact opnemen met de koerier om deze zo snel mogelijk op te lossen.
Controleer uw pakket voordat u de levering accepteert.
Als uw pakket tijdens het transport is beschadigd, weiger dan de ontvangst ervan en dien onmiddellijk een claim in bij de vervoerder.
Levertijd
Er staat een indicatieve levertijd aangegeven bij onze producten.
Mocht je een sieraad eerder nodig hebben. Geef ons de datum door en wij gaan kijken of dit haalbaar is.
Je ontvangt van ons een email wanneer de ringen/sieraad wordt verstuurd, zodat je op de hoogte bent wanneer je het kunt ontvangen.
Spoedleveringen
Bij spoedleveringen en of specifieke eisen mailen we jullie de factuur en na ontvangst van betaling of nadat je ons jouw elektronisch betalingsbewijs hebt gemaild gaan we de ringen vervaardigen.
Spoedleveringen binnen 2 of 3 weken (dit staat bij het product) komen er extra kosten bij.
* Zilver, titanium en stalen ringen a 15 euro
* Goud en zilver a 50 euro
* Gouden ringen a 50 euro
Trouwringenvoordeel.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de gevolgen van te late betaling, ook niet als dat het gevolg is van vertraging in het betalingsverkeer.
Wij leveren al onze ringen met UPS, Nedpak of Post.nl.
Ringen onder de 200,00 euro verzenden wij via brievenbuspakje. (dit geldt alleen voor Nederland)
Alle risico's van verzending van opdrachten zijn volledig voor Trouwringenvoordeel.nl
Pakje gemak is een andere manier van verzenden via PostNL. Het pakketje van jullie wordt in dit geval niet thuis afgeleverd.
Jullie kiezen zelfstandig een willekeurige locatie in heel Nederland uit waar jullie het pakketje willen afhalen.
Niet iedereen kan immers op elk moment thuis zijn. Dat klinkt ideaal en is ideaal.
Dat kan bijvoorbeeld de supermarkt zijn waar jullie dagelijks komen of de Kiosk waar jullie toch elke dag al langs rijden. Ook het tijdstip is naar keuze en behoefte te kiezen.
Er zijn nu al meer dan 2600 locaties door heel Nederland. Om een beeld te geven van de mogelijke locaties, hier een aantal voorbeelden:
– Supermarkt
– Boekenwinkel
– Tabakswinkel
Het mooi is dat deze winkels niet alleen in grote steden zijn te vinden, maar juist ook in de kleinere dorpen en plaatsen
– De Pakje Gemak afhaallocaties hebben ruime openingstijden, dat is lekker flexibel
– Geen extra kosten voor deze verzendmogelijkheid
– Met 2600 locaties is er altijd één bij jullie in de buurt
– Jullie hoeven niet thuis te blijven om op een pakket te wachten
– Jullie bepalen zelf waar en wanneer de bestelling wordt opgehaald
Je kunt eenvoudig en gratis voor Pakje Gemak kiezen. Dat doe je door op de afrekenpagina uw Nederlandse adres (let op dat u volledig bent) in te voeren.
Vervolgens wordt het onderstaande onderdeel van de afrekenpagina zichtbaar.
In dit onderdeel van het scherm kan gekozen worden voor “Ophalen bij een PosNL locatie”.
Door hier een optie te selecteren kunt u het pakketje op de locatie laten bezorgen die voor u gewenst is.